Seyahat ve Doğal Kişisel Bakım

Çanta hazırlıyorum! Eskiden çılgın bir atmosfer olurdu ben çanta hazırlarken, koşturmaca, telaş, upuzun bir hazırlanma dönemi… Sonra ise hayatımda göçebeliğe daha çok yer vermeye başladım ve bu alışkanlıklarımdan yavaş yavaş kurtuldum. Şimdi yavaş yavaş toparlanıp, hazırlanıyorum, hatta sonunda gideceğim yere geç bile kalma tehlikesi atlatıyorum.

Neyse bahsedeceğim yanıma aldığım bakım ürünleri. Fotoğrafta da görüyorsunuz. Hala evde yapmadığım şeyler de var (kremler), onları da ileride yapabilirsem artık ürünlere, markalara para vermeyi düşünmüyorum. Üstte geçen gün yaptığımız deodorant var. Sağdaki iki şişeden birinde elma sirkesi, diğerinde gül suyu var. Elma sirkesi saç için yumuşatıcı, gül suyu ise yüzümü silmek için. Kolonyasız şuradan şuraya gitmem, o demirbaştır. Sabunlar ise gördüğünüz gibi farklı farklı. Saç için zeytinyağı sabunu kullanıyorum; cilt için ise sığla ağacı yağından yapılan sabun vazgeçilmezim oldu. Ortadaki ise Norveç’ten aldığım ama hala kullanmaya kıyamadığım keçi sütü sabunum. Bebekler için de önerilen nadir sabunlardan biri keçi sütü sabunu ve ten için inanılmaz!

Fotoğrafta yok ama yanıma aromatik yağ da alıyorum tabi ki. Birincilik lavantanın. İkincilik ise çay ağacı. En son da greyfurta şans tanıdım ders çalışırken havamı değiştirsin diye.

Sanırım kişisel bakım için bunlar yeterli olacak.

Yorum bırakın